torstai 21. helmikuuta 2013

Joo , täs vähän parempi olo henkisesti, mut fyysisesti oon iha tukossa , hengitys on ahtautunu ihan hirveesti , silmät vuotaa , nenä tukos. Ja se on ahdistavaa, ku tiiän viel et johtuu meijän koulust. ELi jos ei muuteta tota rakennusta joudun vaihtamaan koulua. _JOUDUN_  mä en tykkää yhtää. Joutuisin vaihtaa jedaan? HELL NO ! Vain ainoastaan mun kuolleen ruumiin yli. Sinne natsien keskitys leirille? Ja mitä enemmän mä joudun niitten ihmistenkaa tekemisiin , sitä enemmän saan uneksia , vapaudesta. Ihmiset siellä no ne on nyt mitä on .-. Mut en tuomitse niitä ne saa tehä niiden paskalla elämällään mitä haluavat. Mutta on siel iha hyviityyppeiki :)  Ainaki niin luulen ja uskon :'D

No joo..

Mut nyt pitää vaa yrittää toivoo et päästään sinne vararakennukseen joka sijaitsee kirkkojärvellä Espoon keskuksessa? Keski Espoossa? No en tiiä mut niin luulen:D ? 

No joo mul on myös ensviikol JB miitti/paraati helsingin keskustas. Siit tulee nii upee!

Mut pääsen kans mun siskolle vast perjantain ku ne meni sitte vaihteeks sen miehen äidille , plaa plaa plaa. mä oon tehny niitten eteen vaikka mitä hyvää lainannu rahaa , auttanu korjaa niiten taloo ymym. ja ollu siskon tuken sillonku faija ei ja puolustanu sitä. Ja mä järjestin sitä varten vapaa päivän ? Ja se tekee näin oon vähä pettyny tai en niinkää vähän. Mut minkäs teet en nyt aijo alkaa huutaasille.

No mä oon nyt ajatellu etten vaa itkeskelis tääl mun blogis et voisin tehä täst semmosen "muoti blogin" ymym.. Vaatteita jotain pientä sälää ja sellasii kuulumisii.

Et sellast olis jossai vaihees tulos :3


>>Baby we can go nowhere but up
Tell me what got to fear<<

-Ella ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti