sunnuntai 17. helmikuuta 2013

She's So Gone


Joo taas tääl elen en tiiä kauheesti tykkäättekste lukee mun kirjotuksii ja sillee mut ainaki mul on jotai tekemistä. Joo oon tääl vaa katellu Netflixist elokuvii alkaa menee hermot ku oon kattonu melkee kaikki hyvät jo :D Nii . Mua väsyttää ihmiset. Te suututatte mua oikeesti, tiiän ettei ainavoi saada kaikkee mitä haluu, mut tää alkaa tuntuu kohtuuttomalta. Mua kohdellaan ku paska kasaa. Ehkä en oo se kaikista kaunein ja hyvä luonteisin ihminen , mut mä en vaa voi tälle mitää. Oon vaa ihminen. Ja oon miettiny et miks mä oon tällänen , miks en voi muuttuu vaikka haluaisinki. Ja toii Emeli Sandeen kappale on mulle tosi tärkee.
Jooo...

Sitte oikeisiin asioihin. Seuraavast postauksest tulee varmaan video. Ja teen oman Tube tunnuksen siis tälle blogille. Ja sellasta kivaa infoo :3 Mutta sillee. Laittelen tähän vähä kuivia ettei tuu iha tylsä postaus ;:3








 ♥Ever wonder 'bout what he's doing'
How it all turned to lies
Sometimes I think that it's better
To never ask why♥
-Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti