maanantai 4. maaliskuuta 2013

Hetkessä Kyyneleistä kultaa♥

Joo et sellasta, tänää päivä meni vähä plörinäks mä raivosin ja huusin ja itkin varmaa koko koulupäivän , joo. Oon nolis mut , alko tulla yhen pojankaa korvist ulos sen paskat vittu se haukkuu kaikkii ihmisii ja huutaa ja valittaa ja "servaa" okei okei ei niit pysty ees kutsuu servailuiks x'DD

No joo ehkä päästään asia erikseen~

Oltiin sillo lauantaina miitissä oli kivaa ja sellasta (: Mitä vois sanoo siit pidettii hauskaa ,syötii , hengattiii, chillattii ja sellast :)

Sitte sunnuntaina olin Elinan kanssa ja syötii , huudetti, mesottii, raauttiin, ja tehtiin syntiä no ei mut jotai sinneppäi xdd

Sitte kuvii :33







Kai sustakin on joskus tuntunu kaikki on hyvin
Muttet koskaan ollut tuntenutkaan haavoja niin syvii
Ja pysyvii jotka veti maton jalkojen alta
Pisti kyyneleesi vuotamaan valtoimenaan taas
Rakastin sua paljon mutta ei auta
Mä yritin rukoilla jumalaa siis jumalauta
En ymmärrä et minkä takia mulle sä teit sen
Takaapäin iskit salaa unelmiini veitsen 

-Ella♥
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti